Paola P – Africa&India Collection- review& swatches

paola-p

Hello my dears!

O să continui și astăzi seria de review&swatches, dar de data asta pentru 2 palete de farduri de la Paola P, pe care le-am câștigat anul trecut la un giveaway organizat de iguanitza pe Facebook. Nu obișnuiesc să particip la prea multe giveaway-uri, dar mi-a atras atenșia premiul, adică o paleta din colecția Paola P. Una din palete trebuia să ajungă la Lorena, sora mea, dar când m-a văzut atât de entuziasmată mi-a lăsat-o tot mie, Trebuie sa reconosc, nu mai auzisem până în momentul respectiv de brandul Paola P, am făcut un mic search pe google și am aflat că sunt un brand din Italia, dar n-am știut ce să cred. Am așteptat paletele cu sufletul la gură și trebuie să recunosc, am fost atât de fericită că am câștigat și că am ocazia să testez așa ceva, mai ales că nu mi-aș fi permis ever să dau atâția bani pe o paletă (sorry, copiii sunt pe primul plan).

Anyways, eu am Africa Collection și India Collection și am apucat să le testez pe amândouă, le-am făcut și niște poze ca să vi le arăt și vouă și să vă zic câteva cuvinte despre ele.

 

PAOLA P Africa Collection:

africa

O să vă las mai jos descrierea de pe carostyle.ro de unde vă puteți achiziționa paleta sau alte produse Paola P:

Paleta profesională farduri Africa – cu ajutorul acestei palete puteți crea orice tip de look. Această paletă de farduri este lipsită de parabeni si are un conținut foarte scăzut de nichel, la fel ca toate produsele din gama Paola P Make-up. Toate nuanțele de farduri au fost micronizate pentru a garanta o calitate profesională și un grad înalt de pigmentare al produsului.

Sunt niște farduri atât de fine și catifelate și se pot combina culorile în atât de multe feluri, e una din paletele care conține nuanțe de care efectiv nu pot trăi. Sunt foarte pigmentate, se blenduiesc excelent, chiar cred că sunt cele mai calitative farduri pe care le dețin până în momentul de față. Africa conține 8 nuanțe mate, potrivite pentru orice tip de look, fie ca este de zi sau de noapte, pentru look discret sau îndrăzneț. Nu se strâng și rezistă foarte mult pe pleoape cu sau fără bază. Pentru o intensitate mai mare, recomand să folosiți totuși o bază. Singurul minus pe care l-am găsit ar fi faptul că sunt puțin prăfoase dacă insist cu pensula de mai multe ori (deși nu e cazul pentru că e nevoie de foaaaaaarte puțin produs ca să alcătuiești orice fel de look). După cum vă ziceam se găsește pe carostyle.ro și costă 225RON.

O să vă las și niște swatch-uri, n-am folosit nicio bază, din nefericire n-am putut să redau frumusețea lor reală, dar sper să puteți să vă faceți o idee:

 

africaswatches

După cum vedeți, culorile sunt super frumoase și le puteți îmbina în orice fel de machiaj!

 

PAOLA P India Collection:

india

Inițial am avut impresia că voi îndrăgi mai tare Africa, dar din momentul în care am deschis și India, am știut că îmi va plăcea mai mult, este mai versatilă din punctul meu de vedere și mult mai pigmentată decât prima paletă.

Descrierea de pe carostyle.ro e următoarea:

Paleta profesională farduri India – compusă din 8 nuanțe, 5 sidefate, 2 mate și o nunata negru kajal. Paleta este inspirată din nuanțele luminoase și atmosfera Indiei, pentru a crea un look sofisticat și care amintește de măreția celor mai vechi timpuri. Culorile sidefate ies în evidență în această colecție pentru luminozitatea delicată și prețioasă care o conferă. Nuanțele mate de maron crează umbre perfecte iar nuanța negru kajal intensifică machiajul, creând un efect intens și magnetic.

La fel ca și Africa, sunt la fel de fine și catifelate și dau senzația de ceva sofisticat, finuț, chiar se vede că sunt produse calitative. De data asta, găsim 5 nuanțe sidefate pe care le puteți folosi chiar și ca highlighter, se văd extrem de finuț și nu âncarcă tenul absolut deloc. La fel, le aplic pe o bază, cu degetul sau o pensulă umedă, pentru o intensitate mai mare. Sunt la fel, foarte pigmentate, după cum ziceam, mult mai pigmentate ca Africa și clar e excelenta pentru look-uri sofisticate, delicate sau smokey. Dintre cele 2, aceasta e preferata mea.La fel, singurul minus, la nuanțele mate e că sunt prăfoase dacă iei cu pensula prea mult produs, dar eu oricum am un “pat de pudră” sub ochi în caz de mai cade din fard în timp ce mă machiez. O găsiți tot pe carostyle.ro și costă tot 225RON.

Mai jos aveți și swatch-uri:

indiaswatches

Ca și concluzie, să fiu sinceră cu voi nu cred că mi le-aș fi cumpărat vreodată, dar mă bucur că am avut norocul de a le încerca și trebuie să recunosc își merită toți banii. Pastilele conțin suficient produs și deși le-am folosit de  multe ori de prin octombrie și până acum, nici nu se cunoaște că le-aș fi atins de prea multe ori. Dacă aveți ocazia să le testați, sigur veți rămâne la fel de impresionate ca și mine. Recunosc, prefer varianta Melkior, care este mai rentabilă, dar trebuia să vă prezint minunățiile astea de palete.

Mai jos aveți două look-uri în care am folosit paletele de la Paola P.

Alte review-uri/ mentions:

Dacă aveți idei de ce ași vrea să postez sau orice fel de sugestie, nu ezitați să îmi dați de știre!

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

