Machiajul zilei: Nuanțe maronii folosind paletele de la Sleek

Hello everybody!

Pentru look-ul de astăzi n-am vrut să mă complic prea tare și am păstrat tonurile mele preferate, pământii, maronii, neutre, am folosit cele două palete de la Sleek pe care le am în colecția personală, A New Day si Al Naturel, care mă și reprezintă 100%

16709449_1494174003948953_1325955311_o

Deși am avut destul timp la dispozișie să mă aranjez, ca să zic așa, m-am supărat puțin că nu-mi mai merge DSLR-ul și n-am putut să mă concentrez 100% pe ce vreau să fac. Culmea e că, în poză, sprâncenele mele arată ca naiba, rujul e de fapt portocaliu, iar părul meu are doar o culoare. Anyways, mai sunt și zile de genul.. ca să nu mai zic că m-am chinuit 30 de minute să-mi pun genele… Înainte de a vă afișa produsele folosite, port lentile de contact, de aceea mi se văd ochii astfel.

Produse folosite:

Fond de ten: Flormar Perfect Coverage foundation (ivory) combinat cu Revlon Colorstay pentru ten uscat (buff)

Corector: Rimmel Wake Me Up (ivory) & Flormar Perfect Coverage liquid concelear (medium beige); L.A Girl in nunata Toast pentru contur cremos

Pudră: L.A Girl translucent powder

Contur, blush &iluminator: Make Up Revolution Golden Sugar 2 Rose Gold

Sprâncene: Boys’n Berries Instabrows nuanța Honey ;i Alverde Brow Gel nuanța Blonde

Tuș: Essence Liquid ink

Ochi: Fardurile de la Sleek din paletele Au Naturel și A New Day: Let it go și Daydreamer ca culori de tranziție, apoi Happy in colțtul extern și Don’t worry pe întreaga pleoapă, am închis colțul extern cu cele 2 nuanțe de maro din paleta Au Naturel, Bark și Regal pe care le-am extins și pe pleoapa inferioară.

Gene: Red Cherry nr 114

Buze: Boys’n Berries, nuanța Sun Girl (e de fapt un portocaliu foarte frumos, dar de la soare a ieșit spre roz..)

 

Sper să vă placă și dacă aveți idei de look-uri, let me know!

 

 

Kisses,

kiss3

 

 

 

 

 

Anca.

Leave a Reply

