Glow me some more – Makeup Revolution highlighter palette – review&swatches

Cred că v-ați dat seama din titlu că o să vă arăt cred partea mea favorită din make-up: iluminatoarele. Trebuie să recunosc, îmi place la nebunie să îmi luminez fața și să folosesc tot felul de iluminatoare, dar azi o să vă arăt câteva de la Makeup Revolution.

Primul despre care o să vă vorbesc este cel rotund, Vivid Baked Highlighter. E un iluminator pudră, eu îl am pe cel cu tente aurii, se numește Golden Lights și e disponibil în alte 2 nuanțe, Rose Gold și Peach Lights. Găsiți aceste iluminatoare pe makeup-store.ro la 25 Ron, pe aoro.ro la 26 de lei și cu siguranță și prin magazine, eu în Brașov nu l-am văzut, dar s-ar putea să mă înșel.vividbaked

Plusuri:

  • foarte pigmentat, se alic[ foarte ușor cu orice tip de pensulă
  • se poate folosi ca highlight, ca fard, pentru a ilumina colțul intern al ochiului sau arcada
  • raport calitate-preț excelent
  • are irizații finuțe, dar dacă doriți o culoare mai intensă ca iluminator, puteți adăuga iluminator cremă/lichid înainte de a aplica iluminatorul pudră

Minusuri:

  • e puțin prăfos dacă “afunzi pensula” în recipient
  • gama de culori mi se pare ciudată ca alegere pentru iluminator, merg mai degrabă ca blush-uri (cel piersică și cel rose)

Per total mie îmi place foarte foarte mult și îl folosesc aproape zilnic de când îl am, pentru că nu încarcă tenul și oferă o lumină discretă și finuță. O să vă las mai jos și un swatch, dar vă asigur, în realitate e chiar “blinding”.

murbakedmurswatch

O altă paletă care m-a făcut să mă îndrăgostesc și mai tare de produsele de la Makeup Revolution este paleta Golden Sugar 2 Rose Gold, care teoretic conține blush-uri, iluminatoare și pudre de contur. Nici nu trebuie să vă zic ce culori frumoase au, sinceră să fiu chiar nu credeam că sunt calitative sau că îmi vor plăcea atât de mult.

paletamur

O să vă las descrierea pe care am găsit-o pe makeup-store.ro

Dacă ești în căutarea unei truse care să nu îți încarce foarte mult tenul, această paletă este cea potrivită. Vei reuși să obții linii fine de contur, blush care să-ți definească trăsăturile naturale.
 Diversitatea nuanțelor fac aceasta paletă ideală pentru orice culoare a pielii. 8 nuanțe pe care le poți combina sau le poți folosi individual. Deoarece sunt intens pigmentate, vă recomandăm să le aplicați într-o cantitate mică.
 Produsul are o textura ușoară, se distribuie uniform și resista ore bune pe ten.
Ei bine o să vă las și eu plusurile și minusurile pe care le-am identificat, folosind această paletă. Ea costa 45 Ron pe makeup-store.ro, 50 RON pe aoro.ro
Plusuri:
  • culorile sunt pigmentate, fine, nu au un miros neplăcut, se simt catifelate
  • nu încarcă tenul
  • sunt rezistente, nu se întind
  • se pot folosi ca blush, iluminator, contur, ca farduri pentru ochi, se pot combina în toate modurile posibile
  • au irizații fine, sclipici discret, nu se văd neplăcut pe ten
  • oglindă foarte calitativă, la mine contează și acest aspect
  • raport calitate-preț excelent
Minusuri:
  • sunt prăfoase ca și fard de ochi
  • dacă aplic mai mult produs decât
  • e necesar se vede inestetic pe ten

Per total, la prețul pe care îl are își face foarte bine treaba, de când mi s-a terminat conturul pudră de la Sleek, folosesc paleta aceasta pentru contur, blush și iluminator, se vede foarte finuț, e calitativă, se blenduiesc excelent cu orice fel de pensulă și chiar rezistă foarte bine. O recomand cu drag și sigur o să încerc și alte produse de la ei, mi se par foarte calitative produsele pentru prețul pe care îl au.

O să vă las și niște swatch-uri:

swmur

Scriind articolul, mi-am dat seama că n-am făcut poze decât la nuanțele sidefate, din păcate mi-a murit camera, dar vă promit că paleta arată și se comportă foarte bine.

Sper că v-a fost de folos și dacă aveți alte idei, nu ezitați să mi le spuneți. Mă găsiți pe Facebook, Instagram sau pe Snapchat: ancav51, iar dacă vă place ce citiți follow me everywhere!

Kisses,

kiss3

Anca.

3 thoughts on “Glow me some more – Makeup Revolution highlighter palette – review&swatches

  1. Pingback: Contour and highlight – a must have!? – Anca's Make-up Journey

  2. Pingback: February’s most loved and used products – top 5 – Anca's Make-up Journey

  3. Pingback: April’s most loved and used products – top 5 | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

