Milani Amore Matte Lip Creme – review& swatches

Hello my dears!

Dacă tot am intrat în lumea rujurilor mate, aș vrea să vă prezint astăzi rujurile de la Milani, pe care le-am descoperit luna trecută. Auzisem atât de multe cuvinte de laudă de pe Instagram și din blogosfera internațională, încât am zis că merită să le încerc. au apărut și pe site-uri românești, iar din câte știu le găsiți pe makeup-store.ro (de unde mi l-am și achiziționat cu 45 de lei) și pe makeup-shop.ro (46  lei). Găsiți o varietate de nuanțe, care sunt amețitor de frumoase în poze și o să vă și arăt cele 3 nuanțe pe care le am eu. Sunt și varianta metalică pe care am gasit-o doar pe primul site și trebuie să recunosc, sunt absolut superbe!

milani1

swatchesmilani

Dețin doar 3 nuanțe, 2 mate normale și unul metalic de care sunt absolut îndrăgostită.

O să vă las descrierea de pe makeup-shop.ro:

Rujul lichid Amore Matte Lip Creme de la Milani este ultra-rezistent, și contine pigmenți bogați de culoare. Conferă dimensiune și definirea buzelor dintr-o singură aplicare. Rezultatul? O finisare mată și un aspect de catifea luxuriantă. Nuanțe superbe, intense și luminoase care iți pun în valoare personalitatea unică. Alege-o pe cea care ți se potrivește!

Nu este testat pe animale.

 

Plusuri:

  • nu usucă buzele absolut deloc, are finish mat, opac
  • miroase extraordinar și se simte catifelat pe buze, nu le crapă, hidratează, nu scoate în evidență imperfecțiunile buzelor
  • sunt pigmentate
  • raport calitate-pret bun
  • varietate de culori
  • pigmentate
  • rezistă cam 6-8 ore dacă nu mâncați/beți ceva uleios
  • NU este testat pe animale!!

Minusuri:

  • dacă este aplicat în strat foarte subțire, se duce imediat, mai ales cel metalic
  • nuanța închisă pe care o dețin nu e opacă, necesita chiar și 3 straturi ca să fie uniformă
  • rezistă puțin dacă aveți obiceiul de a vă roade buzele sau de a le umezi în exces

Ca și concluzie, trebuie să recunosc că sunt 75% mulțumită de Rujurile de la Milani, nuanta nude e preferata mea, o folosesc aproape zilnic (atunci când mă machiez), cea metalică e absolut incredibil de frumoasă, o folosesc și peste alte rujuri și are un efect wowș nuanța mai închisă e o culoare superbă, dar nu mă pot înțelege cu ea fără contur pe buze sau 3 straturi aplicate. Per total, clar mai rezistente sunt cele de la Boys’n Berries, dar acestea îmi plac mai mult ca și consistență și culori, sigur o să îmi mai cumpăr din cele metalice, sunt to die for! (asta dacă strâng o avere, haha)

 

 

Sper că v-a plăcut și articolul acesta și nu uitați că mă găsiți și pe Facebook, pe Instagram, sau pe Snapchat:  ancav51 (postez mai rar).

 

 

Kisses,

kiss3

 

Anca.

One thought on “Milani Amore Matte Lip Creme – review& swatches

  1. Pingback: February’s most loved and used products – top 5 – Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

