Farduri Melkior- review& swatches

Hello my dears!

meloki

Dacă tot am început cu swatch-uri, am zis să vă arăt și colecția mea de farduri de la Melkior. Spre rușinea mea, deși știam de Melkior de ceva vreme, nu am început să le folosesc fardurile decât de luna trecută. Știu, sună tare ciudat și credeți-mă că și eu m-am mirat cum de nu le-am încercat până acum. Am început să testez culorile care mă reprezintă, deci o să vedeți culori pământii, neutre, maronii, you know it already. Am 6 nuanțe sidefate și 7 nuanțe mate. Trebuie să recunosc, au o multitudine de culori de unde puteți alege ce vă place, atât mate cât și sidefate sau metalice. Le gasiți aici (click) și dacă vă cumpărați 6/12 sau 24 de rezerve primiți și paletele magnetice gratis. În plus, au mai mereu oferte și promotii și e chiar imposibil să nu prindeți una, ba au transport gratuiu, ba 1+1 gratis, sau reducere de 25-30%, etc, deci dacă vreți să vă personalizați o paletă de farduri care să fie afordable, nu mai stați pe gânduri. O rezerva costa in jur de 17RON (mate+sidefate/metalice).

Ca să nu ne mai lungim cu vorba, o să vă las mai jos nuanțele pe care le dețin:

melkior-metals

melkiormatte-s

 

Acum că ați văzut ce minunat arată, uitați și niște swatch-uri:

swamel

Aș vrea să vă anunț de pe acum că ele arată de un milion de ori mai bine în realitate, dar încă îmi exersez skill-urile în fotografie, așa că please be gentle. O să vă prezint și câteva plusuri/minusuri:

Plusuri:

  • au o gamă variată de culori de unde puteți alege doar culorile pe care le folosiți/iubiți/care vă caracterizează
  • sunt foarte foarte pigmentate și se blenduiesc foarte bine
  • nu se adună și nu se crapă pe pleoapă
  • pot fi folosite și fără bază (swatch-urile făcute sunt fără niciun fel de bază)
  • rezistă pe pleoape fară să se întindă (pe pleoapele mele rezista si 16 ore pe testate)
  • au un preț accesibil
  • raport calitate-preț excelent

Minusuri:

  • sunt puțin prăfoase, mai ales cele mate (pe mine personal nu mă deranjează atât de tare pentru că lucrez cu foarte puțin produs)
  • nuanțele sidefate/metalice sunt mai intense dacă sunt aplicate cu degetul sau cu o pensulă umedă (ca majoritatea fardurilor de genul)

Per total, sunt extrem de mulțumită de ele și nu regret nicio clipă că m-am decis să le încerc, vi le recomand cu drag, mai ales dacă căutați ceva la un preț bun și mai ales dacă nu folosiți o gamă largă de culori (am palete de farduri cu nuanțe de care nu m-am atins niciodată) sau dacă vreți să vă personalizați o paletă. Chiar merită. Și dacă v-a convins cătuși de puțin, cei de la Melkior încă au oferte pe site, plus transportul gratuit pentru toată luna februarie!

Osă vă las mai jos și câteva look-uri în care am folosit farduri de la Melkior:

 

P.S: Pozele (la farduri,swatches) sunt făcute la lumina naturală, pe balcon, cu Canon 400D, obiectiv de 18-55mm. Pozele cu machiajele mele în general sunt făcute cu Huawei P8Lite, camera principală, la lumina naturală.

 

 

Kisses,

kiss3

 

Anca.

One thought on “Farduri Melkior- review& swatches

  1. Pingback: February’s most loved and used products – top 5 – Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

