Flormar Perfect Coverage – review&swatches

Hello, dragile mele!

Mi-am achiziționat de curând câteva produse de la Flormar și am zis să vă împărtășesc câteva din gândurile mele legate de aceste produse.

 

Vom vorbi astăzi despre fondul de ten de la Flormar, Perfect Coverage Foundation și despre corectorul din aceeași gamă, Perfect Coverage Liquid Concelear.

Flormar Perfect Coverage Foundation, 30ml SPF15

O să vă las mai jos descrierea produsului de pe site-ul lor flormarcosmetics.ro :

Perfect Coverage Foundatıon asigură tenului un aspect proaspăt și plin de vitalitate timp de 12 de ore. Acest fond de ten, care un grad mare de acoperire, face ca tenul să arate uniform, datorită texturii sale moi si bogate. Ajută tenul să se mențină sănătos, datorită uleiului de migdale dulci și uleiului de măsline pe care le contine. Acesta, potrivit tuturor tipurilor de ten, asigură protecție împotriva razelor solare, având un grad de protectie SPF 15.

Plusuri:

  • se simte ușor pe ten, hidratează, nu usucă tenul (mi s-a recomandat a fi bun pentru tenul normal/uscat, dar pentru tenul gras aș recomanda  Flormar Mat Touch Foundation care este mega lăudat)
  • are acoperire mare, este buildable- e suficient foarte puțin produs și acopera foarte bine imperfecțiunile tenului
  • rezista pe ten chiar mai bine de 12h dacă este fixat și cu pudră (la mine a rezistat cam 14h)
  • online au o varietate de nuanțe de unde puteți alege ce vi se potrivește
  • nu încarcă tenul
  • are un preț acceptabil 57 de lei, cu atât l-am și cumpărat, deci raport calitate-preț foarte bun

Minusuri:

  • eu am nimerit nuanța 100 Light Ivory care este MEGA închisă pentruculoarea tenului meu, dar am vazut că online se găsesc cam toate nuanțele posibile- 19 la număr- deci m-am păcălit în magazin
  • oxidează destul de mult (pe tenul meu, cel puțin)

Per total e un fond de ten care își merită banii, dar sigur va trebui să încerc o nuanță mult mai deschisă (Porcelain Ivory 105 ar fi nuanța corectă) pentru tenul meu. Are un preț acceptabil, eu l-am cumpărat din Brașov, din magazinul lor care s-a deschis in Carrefour, dar găsiți și online produse Flormar pe http://www.flormarcosmetics.ro/.

flormarswatchesfl

 

Flormar Perfect Coverage Liquid Concelear,5ml

Descrierea de pe site este urmatoarea flormar perfect coverage concelear:

Anticearcănele, concepute pentru ascunderea imperfecțiunilor locale ajută la păstrarea unui aspect impecabil în ceea ce privește machiajul ochilor și al feței. Anticearcănele utilizate ca bază pentru machiajul ochilor amplifică performanța fardului de ochi sau al eyeliner-ului/ creionului de ochi. Datorită texturii sale fine și cremoase Perfect Coverage Liquid Concealer permite o aplicare ușoară și, în același timp, ajută la reducerea pungilor de sub ochi și a cearcănelor și îl protejează împotriva îmbătrânirii premature.

Plusuri:

  • are o acoperire mare, îmi acoperă parțial chiar și tatuajele, dar nu încarcă zona de sub ochi dacă este folosit puțin produs, e nevoie chiar de foarte foarte puțin pentru a acoperi imperfecțiunile, cearcănele
  • nu se strânge și nu usucă zona de sub ochi
  • poate fi folosit și ca bază pentru ochi
  • raportul calitate preț e unul foarte bun (29 lei)

Minusuri:

  • nu are o gamă variată de nuanțe, mie mi-a recomandat domnișoara ce lucra în magazin nuanta 04 Medium Beige, asta pentru că nu o aveau pe cea mai deschisă-Ivory era mai închisă decât fondul de ten- pe site găsiți 5 nuanțe, ceea ce mi se pare insuficient (flormar perfect coverage liquid concelear)

Ca și concluzie, ma declar mulțumită având în vedere prețul, dar nu știu dacă aș putea renunța la Revlon Colorstay, deși nu are chiar o acoperire la fel de mare ca cel de la Flormar. O să îmi cumpăr de pe site și nuanța potrivită mie și vă anunț câștigătorul. Mai jos aveți un make-up realizat cu aceste produse.

P.S: Aceasta este părerea și experiența mea cu aceste produse, vouă s-ar putea să nu vă placă sau să nu vă priască, dar din punctul meu de vedere sunt produse foarte bune. De asemenea nu mă plătește nimeni să fac “reclamă”, doar vă prezint produse pe care mi le-am cumpărat eu.

16463878_1488104751222545_3416832020911809056_o

 

Kisses,

kiss3

 

 

 

 

 

Anca.

Leave a Reply

