Boys’n Berries All Day Matte – review&swatches

Hello girls!

Dacă tot am început cu reviews& swatches pentru fond de ten, am zis să diversific puțin și să vă prezint astăzi rujurile lichide de la Boys’n Berries.

Rujurile mate au devenit un must-have al oricărei fete, fie că ești make-up artist sau doar iubitor de produse cosmetice, așa că și eu am câteva de la Boys’n Berries. Le-am descoperit prin ianuarie 2016, când mi-am cumpărat pentru prima dată un ruj lichid mat; până atunci tot ce aveam erau câteva luciuri, un balsam de buze, ceva strugurel, dar niciun ruj. Erau la ofertă dacă nu mă înșel așa că mi-am luat vreo 3 sau 4, nu mai țin minte exact, iar de Black Friday mi-am mai luat 2 pe care le voiam de multă vreme.

Le-am achiziționat de pe makeup-shop.ro, unde au momentan 18 nuanțe în stoc, cu aproximativ 29 lei (28.95RON). O să vă las pozele lor de pe site să vă faceți o idee:

 

Mai jos aveți swatches ale nuanțelor pe care eu le dețin:

 

bb3

După cum vedeți mai sus dețin doar 7 nuanțe, cele pe care le port în mod normal cel mai des și cele care mi se potrivesc cel mai bine.

Plusuri:

  • au o varietate destul de mare de culori care se potrivesc oricui
  • rezistă foarte bine pe buze, chiar și dacă mănânci/bei (în cazul meu țin cam 6-7 ore fără retuș, dar dacă mănânc sau beau ceva uleios, dispare putin culoarea din interiorul buzelor, dar nu se vede deloc urât
  • nu usucă buzele atât de tare dacă sunt hidratate corespunzător, exfoliate în prealabil
  • se simt bine pe buze, se usucă repede, deci nu trebuie să stau cu gura între-deschisă ca să aștept să se usuce
  • raport calitate-pret excelent
  • nu au un miros/gust țipător sau deranjant
  • sunt foarte pigmentate

Minusuri:

  • dacă buzele nu sunt hidratate corespunzător, scoate în evidență orice imperfecțiune și le usucă puțin
  • nuanțele din poze diferă de culorile din realitate, ori sunt mai deschise, ori mai închise
  • nuanțele mai închise, necesită și un al doilea strat pentru a fi perfect opace, sau un contur de buze în prealabil

 

Per total, sunt extrem de mulțumită de ele, chiar cred că sunt printre cele mai bune ca rezistență (din câte am încercat eu), au un preț decent, nuanțe extrem de frumoase, rezistă foarte foarte bine pe buze, nu le crapă, se aplică ușor și uniform. Nuanțele mele preferate sunt Aria, Sin și Sun girl, mi se pare că îmi vin cele mai bine. Eu personal le recomand din tot sufletul, chiar sper să îmi completez colecția. Vă las și câteva poze:

 

 

Kisses,

kiss3

 

 

 

 

 

 

Anca.

One thought on “Boys’n Berries All Day Matte – review&swatches

Leave a Reply

