Revlon- fond de ten review, swatches

Salutare!

Ca si primă postare, aș vrea să vă arăt fondurile mele de ten de la Revlon, pe care le folosesc obsesiv de când le-am descoperit și să vă împărtășesc gândurile mele în legătură cu ele.

Astăzi o să vă povestesc și o să vă prezint Revlon Colorstay pentru ten uscat si Revlon Photoready Airbrush effect.

revlon

Revlon Colorstay – plusuri si minusuri

Așa cum v-am zis eu îl dețin pe cel pentru ten uscat și miam achiziționat nuanța 150 Buff care culmea, mi se potrivește de minune! Pe sticluță promite să țină până la 24de ore, să se simta lejer pe ten și să ofere un look impecabil. Mi l-am cumpîrat pentru că am auzit un milion de lucruri bune despre el și tot ce pot să zic e că își merita banii.

Plusuri

  • nu usucă tenul (cel puțin pe al meu)
  • rezistă o zi întreagă (am adormit machiată și nu s-a mișcat de pe fața mea-de obicei ma demachiez, dar având copii, mai adorm uneori machiată)
  • are SPF20
  • nu încarcă tenul, este buildable, în caz de vreți o acoperire și mai mare
  • are acoperire medie (puteți să mai adaugați un strat subțire fără griji pentru full coverage)
  • nuanțele deschise CHIAR SUNT deschise
  • nu oxidează

Minusuri

 

  • la fondul meu de ten nu am pompiță, așa că asta ar fi singurul dezavantaj la care ma gândesc

L-am cumparat pe al meu de pe http://www.1001cosmetice.ro/ la 35 de lei, dar prețul lui variază (în Auchan de exemplu costă 60 de lei)și dacă știți ce nuanță vi se potrivește îl puteți achiziționa de pe internet (puteți să vedeți și să testați nuanțele în magazine). Eu îl recomand cu căldură atăt fetelor care au tenul gras cât și celor care au tenul uscat, deoarece se găsește în ambele varainte.

swatch

Revlon Photoready Airbrush effect – plusuri și minusuri

Eu îl am pe cel mai deschis, 001 Ivory, însă tot nu e suficient de deschis pentru fața mea extrem de albă, dar îl combin cu Revlon Colorstay și nu mai am nicio problemă, se vede foarte bine în fotografii.

 

Plusuri:

  • are SPF20
  • nu încarcă tenul dacă este tapotat cu un burețel umed
  • se simte ușor pe ten
  • are niște particule luminoase care oferă tenului luminozitate și un finish dewy, nu mat
  • dă bine în fotografii
  • oferă un look fresh, shiny, rezistă cam 7-8 ore pe tenul meu, deci are și rezistentă bună
  • are pompiță

Mnusuri:

  • nuanța cea mai deschisă nu e suficient de deschisă pentru tenul meu
  • deși este recomandat pentru tenul uscat/normal, dacă îmi aplic doar fondul acesta de ten tot îmi usucă parțial tenul
  • are acoperire mică

 

Pe acesta l-am cumpărat de pe http://makeup-store.ro/ și a costat 45 de lei.

 

Ca și concluzie, aceste doua fonduri de ten combinate sunt uimitoare pe ten, dar cu siguranță îl prefer pe cel Colorstay, pentru rezistență și acoperire.

O să vă las mai jos niște fotografii cu  2 machiaje pe care le-am realizat cu cele 2 fonduri de ten!

15994590_1462411210458566_2496363157571852241_o

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16300172_1482688598430827_6483582943067517245_o

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kisses,

kiss3

Anca.

 

One thought on “Revlon- fond de ten review, swatches

  1. Pingback: Battle of the Revlons – Revlon Colorstay – review and swatches (cu pompiță, fără pompiță) | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

